woensdag 4 juli 2007

Bachelor degree

Sinds vandaag kan ik me officieel Bachelor in de Politieke Wetenschappen noemen. Wijs is dat, hoewel ik de gewenste graad (= onderscheiding) net niet haalde. Blijkbaar trekken ze daarvoor een gemiddelde van de drie jaren. Een 664/1000 volstond daarvoor niet. Bon.

Al behaalde ik wél 728/1000 in mijn derde bachelor, wat dan wel weer goed is voor een onderscheiding. Maar goed.. alles is achter de rug. Én drie maanden vakantie. Een mens moet niet meer hebben zeker?!

5 opmerkingen:

contraddictive zei

Great! Proficiat in elk geval, doelstelling behaald!

Anoniem zei

YEEHAAA
gefeliciteerd!! Geniet van uw maanden.
*is jaloers*

Haute Surveillance zei

dankje. :)

Dimitri zei

Amai amai, das keigoe! 3 maanden congé, das lang geleden bij mij ;)

Anoniem zei

een bijna meesterlijke prestatie (maar daarvoor moet je nog een jaartje zweten)

veel telplezier aan de badstad der sinjoren!

Patrick