woensdag 5 september 2007

Closure

Dit is een mijlpaal, maar vooral een eindpunt. Alles gaat terug naar 2004, toen ik mijn eerste stapjes zette in wat later met een ronkende term 'bloggen' zou gaan heten. Aanvankelijk was het vooral trial and error. Onderweg veranderde ik gaandeweg wel eens van stijl (persoonlijk vs. semi-persoonlijk), provider (Livejournal/Wordpress/Blogger) of zelfs van nickname (respectievelijk: littlexidiot, thesweeteneditch, lefilsdesfaux, hautesurveillance). Telkens weer een symbolenkwestie, maar tegelijkertijd vaak de veruitwendiging van de/een zoektocht naar mezelf.

Altijd heb ik geschreven omdat ik iets wou vertellen. Of op zijn minst dat gevoel had. Tegenwoordig echter is het veeleer een zaak van hits en statistieken. Kortom: een filosofie waar ik nooit heb achtergestaan en al evenmin voor stond. Vandaar dat de tijd is aangebroken om andere dingen te gaan doen. Dingen waar ik opnieuw volledig mijn hart en ziel kan aan wijden, dingen waar ik opnieuw ten volle van kan gaan genieten. Consider it done.

Bedankt aan iedereen die mij volgde of las.
Past. Present. Future.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ga je nu fulltime scrapbooken? ;)

Haute Surveillance zei

da's nog geen zo'n slecht idee. ;)