maandag 6 augustus 2007

Lost III

De Amerikaanse serie Lost wist mij nagenoeg één seizoen lang te boeien, logischerwijze het eerste. De tweede episodes vond ondergetekende dan weer ronduit teleurstellend zodat er even aan afhaken gedacht werd. Maar er is beterschap op komst. Dat is niet alleen word on the street, meer zelfs, dat heb ik daarnet op RTL-TVI mogen ervaren.

Ja-ha. U leest het goed, op RTL-TVI. Lost! In het Frans dan nog wel. Onlangs maakte ik mijn intieme vriendenkring erop attent dat ik in luie vakanties mijn best zou doen om eerdergenoemde taal terug wat op te frissen annex af te stoffen, want er staat haar op tu sais. Bon, ik wijk af.

In wat ik te zien kreeg (en wat ik ervan verstond) lag le suspense, aka de spanning, toch wel een stuk hoger dan in het tweede seizoen. Gejuich, quoi! Enfin, nog even wachten want in Vlaanderen gaat Lost III pas in het najaar op antenne. Evenwel kunnen er nog steeds hete plaatjes gedownload worden van (mijn) ultieme 'verloren' starfuck Jack (Matthew Fox). Rock on!

Linkdump » Lost Website / Matthew Fox / *kwijl*
YouTube » Trailer Season 3

Geen opmerkingen: